Co dělat pro lepší pocit z rána?

Ať už se považujete za ranní ptáče, nebo byste raději celou noc proflámovali, vždy se dá na rutině něco zlepšit. Pokud stojíte o její posunutí na vyšší úroveň a chcete, aby Vaše první denní otevírání očí provázel úsměv na tváři, zde naleznete několik tipů, na co se zaměřit.budík v posteli.jpg
Nastartujte se dostatečným přísunem vody do Vaše organismu. Nezáleží na tom, zda jste zvyklí do sebe lít hrnek čaje, v klidu si vychutnávat šálek kávy nebo během jitra popíjíte sklenku vody. Pro aktivování metabolismu, získání přijatelného množství tekutin a jakožto signál pro mozek poslouží jakýkoliv nápoj od klasického kakaa po ovocný džus.
Rozplánujte si následující aktivity. Čeká-li Vás perný den, věnujte pár minut promyšlení vhodného rozvržení. Časový harmonogram Vás psychicky připraví na následující události a umožní Vám seřadit si činnosti do uspokojivého pořadí. Včasným stanovením rozvrhu se tedy vyhnete následnému stresu z nepřipravenosti.
Motivujte se! Zahlcením hlavy negativními myšlenkami si přivodíte pouze nepříznivé faktory. Pozitivním přístupem nic nezkazíte, naopak kladně ovlivníte svou mysl a budete se hned cítit líp. Berte každý sebenepříjemnější tón zazněný z Všemi nenáviděného budíku jako novou příležitost jít učinit svůj život lepším a sebe šťastnějším.
Snídejte. Ačkoli poměrně výrazná část populace tento krok opomíná, pokud do sebe dostanete alespoň malý pokrm již v brzkých hodinách, zanechá ve Vás skvělý účinek po celý den.východ Slunce – první paprsky.jpg
Ustelte, pokliďte si. Jestliže se nevyhnete ani pro mnohé nepříjemným úkonům v podobě zredukování chaosu v místnosti a upravením postele do reprezentativní formy, bude Vám dodán dojem produktivity ve větším měřítku. Pravděpodobně tak až do návratu zůstanete podníceni k vykonávání bonusové práce a tento popud předčí lenost.
Perfektní duševní stav již od samého probuzení může podpořit přínosné dění až do opětovného ulehání, proto kladení důrazu na atmosféru hraje důležitou roli.

Comments are currently closed.